Klíčové kompetence a dramatická výchova – Bohdana JAROLÍMOVÁ
Bohdana JAROLÍMOVÁ
Bakalářská práce
Klíčové kompetence a dramatická výchova
Key competencies and drama education
Anotace:
Dramatická výchova je jedinečným prostředkem k rozvíjení klíčových kompetencí. Její kladný vliv na tento rozvoj je obsahem mé práce. Ta je zaměřena na děti předškolního věku, tedy na dramatickou výchovu v mateřských školách a na rozvoj klíčových kompetencí daných RVP PV. V práci se věnuji také oblasti výchovy dětí a metodám dramatické výchovy. Jelikož se obě témata této práce jedinečně doplňují, stávají …víceAbstract:
Drama education is a unique means of how to develop key competencies. The content of my work is aimed at positive effects on this development. It is focused on preschool children (on drama education in kindergartens and the development of key competencies stated by RVP PV ). I am also dealing with children education and methods of drama education. As both themes of this work complement each other, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2014
Zveřejnit od: 3. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAROLÍMOVÁ, Bohdana. Klíčové kompetence a dramatická výchova. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití muzikofiletických principů ve výuce žáků 1. stupně základních škol pro rozvoj kompetence sociální a personální
Juliana Synková -
Osamělost na prahu adolescence a její prediktory: neklid, emoce a sociální kompetence
Nicola Kociánová -
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Vztah sociálních kompetencí a duševního zdraví u dětí v rané adolescenci: role komunikace, empatie a asertivity
Markéta Krtičková -
Morální kompetence a sociální žádoucnost u příslušníků bezpečnostních a ozbrojených složek
Kristýna KUČEROVÁ -
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Dramatická hra a klíčové kompetence v mateřské škole
Sandra JUŘENOVÁ -
Aktivní občanství a občanské kompetence žáků střední odborné školy
Marek Zapletal