Národní divadlo jako symbol národní identity: kvalitativní výzkum motivací spotřebitelů – Petra Kalhotková
Petra Kalhotková
Diplomová práce
Národní divadlo jako symbol národní identity: kvalitativní výzkum motivací spotřebitelů
The National Theatre as a Sign of National Identity
Anotace:
Cílem práce je ověřit a popsat míru utvrzování národní identity cílové skupiny ve spojitosti s konzumací kulturních statků na konkrétním příkladu Národního divadla. Na základě kvalitativního výzkumu prováděného formou osobních semistrukturovaných rozhovorů doplněných o prvky grafických projektivních technik představuji nový význam pojmu vlastenectví pro zvolenou cílovou skupinu (mladí lidé 16 -- 35 …víceAbstract:
The aim of this work is to confirm and verify the national identity of a target group in relation to the consumption of cultural goods referring to the particular example of the National theatre. With the help of a qualitative research conducted through semi-structured personal interviews supplemented by elements of graphic projective techniques, this selected target group (young people from 16 to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29946
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2012
- Vedoucí: Zuzana Chytková
- Oponent: Miroslav Karlíček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29946
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Failure of Canadian Nationalism: Interpretting Canadian National Identity through a Modified Lens of Imagined Communities
Jan Ivanov -
The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
Michal Vít -
Fish and Fish Farming as a Part of Czech National Identity
Tereza Korejtková -
Koncepce národní identity v současné české politice- Vnímání národní identity očima mladých Čechů a její srovnání s generací našich prarodičů.
Michaela DUDÍKOVÁ -
Práce divadelního fotografa v divadle Reduta (Národní divadlo Brno)
Barbora Bachanová -
Koncept cancel culture a jeho vliv na značky
Valerie Gajarská -
Postmoderní kultura a její vliv na podobu současných partnerských vztahů
Veronika Procházková -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová