Bayerische Firmen in der Werbung: Analyse von Werbematerialien ausgewählter deutscher Unternehmen mit Sitz in Bayern – Radek PŘIBÍK
Radek PŘIBÍK
Bachelor's thesis
Bayerische Firmen in der Werbung: Analyse von Werbematerialien ausgewählter deutscher Unternehmen mit Sitz in Bayern
Bavarian Firms in Advertising: Analysis of the selected advertising materials of bavarian businesses
Abstract:
This bachelor thesis deals with the language analysis and content analysis of advertisement texts from the following two selected companies with a head office in Bavaria, BMW and Audi. The goal of this bachelor thesis is to take selected texts from the two Bavarian companies that are in the automobile industry and analyze the special features of the advertisement language, describe the function and …viacAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou reklamních textů dvou vybraných firem z Bavorska, a to konkrétně firem BMW a Audi. Cílem této práce je poukázat na zvláštnosti jazyka reklamy, popsat jeho jednotlivé prvky a zároveň analyzovat úlohu jednotlivých specifik či zvláštností v reklamních materiálech dvou vybraných bavorských firem z oblasti automobilového průmyslu.
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Marina Wagnerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŘIBÍK, Radek. \textit{Bayerische Firmen in der Werbung: Analyse von Werbematerialien ausgewählter deutscher Unternehmen mit Sitz in Bayern}. Online. Bakalárska práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Philosophy and Arts. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/gm732t/.
Jak správně citovat práci
PŘIBÍK, Radek. Bayerische Firmen in der Werbung: Analyse von Werbematerialien ausgewählter deutscher Unternehmen mit Sitz in Bayern. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / odbor:
Linguistics / Foreign Languages for Business
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací obsahová a jazyková analýza ruských a českých smluv o dílo
Jan Brichta -
Počátky pražského evangelického sboru a. v. očima jeho členů. Edice a analýza korespondence členů pražského evangelického sboru a. v. s Michalem Institorisem Mošovským
Markéta Slavíková -
Obsahová a jazyková analýza deníků Lidové noviny a Právo
Irena Růžičková -
Psychologie reklamy: Analýza vlivu vybraných reklam
Kristyna Pavlickova -
Srovnávací reklama a rozbor praktického příkladu
Veronika Janáková -
Psychologická analýza obsahu reklamy
Vlasta Slezarová -
Regulace reklamy na internetu
Aleš Podnecký -
ČESKÉ A NĚMECKÉ REKLAMY NA STRÁNKÁCH ČESKOBUDĚJOVICKÝCH DENÍKŮ, JEJICH POROVNÁNÍ A ROZBOR
Martin ŠÍBA