Zhodnocení obchodní značky Apple v České republice – Romana Susová
Romana Susová
Bachelor's thesis
Zhodnocení obchodní značky Apple v České republice
Evaluation of Apple Brand in the Czech republic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá způsoby, kterými obchodní značka Apple působí na spotřebitele. Práce je rozdělena do dvou částí. Obsahem teoretické části je specifikace složek, které dohromady utváří obchodní značku a vymezení procesu budování vztahu mezi spotřebiteli a značkou. Dále teoretická část popisuje pojmosloví marketingu, kde se soustředí především na marketingový mix a reklamu.Na začátku druhé …moreAbstract:
The thesis covers different approaches Apple is using to attract consumers. The paper is divided in two parts. The theoretical part includes specific attributes that all together create the final brand image and it also describes the process of building of the relationship between the brand and its customers. In this part special attention is paid to marketing mix and advertisement.At the beginning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Štefan Toth
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SUSOVÁ, Romana. \textit{Zhodnocení obchodní značky Apple v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/gmarvc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Ochranné známky a jejich hodnota na trhu
Eduard Vilím -
Vliv marketingových strategií na spotřebitele
Klára Friedrichová -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová -
Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple
Petr Prokeš -
Vzdálená správa zařízení Apple ve školství
Denis Prokůpek -
Strategická analýza akciové společnosti Apple
Milan Rada -
Technická analýza vybraného akciového titulu; případová studie: Apple Inc.
Lukáš Braťka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights