Zhodnocení obchodní značky Apple v České republice – Romana Susová
Romana Susová
Bakalářská práce
Zhodnocení obchodní značky Apple v České republice
Evaluation of Apple Brand in the Czech republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá způsoby, kterými obchodní značka Apple působí na spotřebitele. Práce je rozdělena do dvou částí. Obsahem teoretické části je specifikace složek, které dohromady utváří obchodní značku a vymezení procesu budování vztahu mezi spotřebiteli a značkou. Dále teoretická část popisuje pojmosloví marketingu, kde se soustředí především na marketingový mix a reklamu.Na začátku druhé …víceAbstract:
The thesis covers different approaches Apple is using to attract consumers. The paper is divided in two parts. The theoretical part includes specific attributes that all together create the final brand image and it also describes the process of building of the relationship between the brand and its customers. In this part special attention is paid to marketing mix and advertisement.At the beginning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Štefan Toth
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Ochranné známky a jejich hodnota na trhu
Eduard Vilím -
Vliv marketingových strategií na spotřebitele
Klára Friedrichová -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová -
Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple
Petr Prokeš -
Vzdálená správa zařízení Apple ve školství
Denis Prokůpek -
Technická analýza vybraného akciového titulu; případová studie: Apple Inc.
Lukáš Braťka -
Strategická analýza akciové společnosti Apple
Milan Rada
Název
Vložil
Vloženo
Práva