Efektivní komunikace s žáky středních škol – Zuzana ONDŘEJKOVÁ
Zuzana ONDŘEJKOVÁ
Diplomová práce
Efektivní komunikace s žáky středních škol
Effective communication with students of secondary schools
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku efektivní komunikace učitele odborných předmětů s žákem při výuce. Teoretická část je především kompilací odborné literatury a jiných zdrojů, jednotlivé kapitoly objasňují historii a základy komunikace. V části o pedagogické komunikaci je objasněna také osobnost pedagoga a asertivita. V práci je taktéž představen žák střední školy jako partner pedagoga při …víceAbstract:
This study was focused on effective communication between a trade master and a student during a school lesson. The theoretical part was a compillation of pedagogical literature ? the history of communication and its basis, a teacher´s personality and asertivity. A student was considered as a teacher´s partner . In the research questionnares and observation were used as the main methods at the Secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Radomír Juřička
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ONDŘEJKOVÁ, Zuzana . Efektivní komunikace s žáky středních škol. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů - specializace obchod a služby
Práce na příbuzné téma
-
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Prezentace genderových rolí v hrané a animované verzi Krásky a zvířete od Walta Disneyho a jejich porovnání (diskurzivní analýza)
Michaela Střížová -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Podnikatelský záměr a jeho realizace v České republice z pohledu cizince (Založení a provoz kosmetického salonu)
Ninel JELISEJEVA -
Jazyk a kognice u lidí se schizofrenním onemocněním: Test slovních asociací - Test verbální fluence - subtest Slovník
Monika Víchová -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš