Připravenost základních škol na Opavsku na integraci žáků se zrakovým postižením – Jana VITÁSKOVÁ
Jana VITÁSKOVÁ
Bakalářská práce
Připravenost základních škol na Opavsku na integraci žáků se zrakovým postižením
Readiness of Elementary Schools in Opava Region for Integration of Visually Impaired Pupils
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou integrace žáků se zrakovým postižením na základních školách. Teoretická část seznamuje s anatomií a fyziologií zrakového orgánu, s příčinami vzniku zrakových vad, s nejčastějšími diagnózami zrakových vad v dětském věku. Přibližuje zvláštnosti vývoje osobnosti zrakově postiženého jedince. Definuje kategorie osob se zrakovým postižením. Popisuje formy a specifika …víceAbstract:
This bachelor thesis focus on problems of integration of visual impaired children at general elementary schools. The theoretical part of this thesis provide us with general knowledge of a visual organ, its anatomy and physiology, origin of causes of visual handicap and the most common diagnosis in child?s age. This thesis approaches strangeness in the development of a visual impaired individual. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2017
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VITÁSKOVÁ, Jana. Připravenost základních škol na Opavsku na integraci žáků se zrakovým postižením. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky speciálně pedagogické podpory zrakově postižených rodičů při přípravě na rodičovství a péči o dítě
Ludmila Sádovská -
Speciálně pedagogické stanovisko školní zralosti formou analýzy kreseb jako prostředek diagnostiky
Alena Bartoníčková -
Terapeutické prostředky ve speciálně pedagogické praxi
Monika Božoňová -
Možnosti uplatnění rehabilitačních prostředků ve speciálně pedagogické intervenci u dětí s dětskou mozkovou obrnou
Gabriela Hatriková -
Možnosti péče o děti s neuromuskulárními onemocněními a způsob jejich speciálně pedagogické podpory v procesu vzdělávání v regionu jižních Čech
Jana GRAUSAMOVÁ -
Spokojenost žáků se sluchovým postižením se studiem na střední škole
Jana Stadlerová -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ