Analýza a aplikace marketingových strategií značek Zara a Stradivarius na butik Tanyas – Nhung Tran Khanh
Nhung Tran Khanh
Bachelor's thesis
Analýza a aplikace marketingových strategií značek Zara a Stradivarius na butik Tanyas
Analysis and Application of Marketing Strategies of Zara and Stradivarius Brands to Tanyas Boutique
Anotácia:
Bakalářská práce se bude zabývat marketingovými strategiemi španělských značek společností Inditex, konkrétně Zara a Stradivarius, a následně aplikací jejich marketingových strategií na butik Tanyas. Práce obsahuje teoretickou část, na ni navazuje praktická. Výzkum se skládá z dotazníku, který je určen pro všechny cílové skupiny, jež se zajímají o módu. Cílem práce je pomoci butiku Tanyas získat ty …viacAbstract:
The bachelor’s thesis will focus on marketing strategies of the Spanish brands Zara and Stradivarius, which are brands of the Inditex group, and then the application of their marketing strategies to the Tanyas boutique. The thesis comprises a theoretical part and practical part. The research consists of questionnaire intended for all target groups who are interested in fashion. The main goal of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Veronika Moskaleva -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
Romana Šmírová -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Brand Portfolio Strategy for Mergers and Acquisitions
Olga Simonova -
Web3 strategy for automotive brand
Tereza Pluhařová