Návrh marketingové strategie konkrétní instituce – Bc. David Mikulecký
Bc. David Mikulecký
Master's thesis
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na konkrétní návrh marketingové strategie pro společnost ARKADIE Nový Dvůr s.r.o., která je vlastníkem kulturní památky Nový dvůr. Cílem práce je na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, silných a slabých stránek a dotazování návštěvníků navrhnout a aplikovat strategii marketingu služeb v oblasti cestovním ruchu, která bude mít vliv na povědomí a zvýšení návštěvnosti …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on the specific marketing strategy proposal for a company called ARKADIE Nový Dvůr s.r.o. This company is an owner of Novy Dvur estate, which is considered an important part of cultural heritage. The aim of this thesis is to propose and apply a marketing strategy for tourism services while using following tools: analysis of internal and external factors, analysis of strengths …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/m99v7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
- Vedúci: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. František Zugar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová