Case study of Coca Cola and its strategy in the Russian Market – Bc. Maria Shkurenko
Bc. Maria Shkurenko
Bakalářská práce
Case study of Coca Cola and its strategy in the Russian Market
Case study of Coca Cola and its strategy in the Russian Market
Abstract:
The aim of this dissertation is to study and analyse strategic and economic aspects of building a business in Russia on the example of the Coca-Cola company. The previously introduced aim is to be reached by taking the following steps: in-depth analysis of the Russia’s economic indicators; marketing analysis of the chosen enterprise; strategy planning based on the results of the marketing analysis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zhlbc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: MSc Oldřich Dutý
- Oponent: Ing. Andrej Mazán, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategic analysis - Kofola ČeskoSlovensko a.s. on Czech Market
Grigory Abionyan -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace
Barbora Hondlová -
Positioning as a Strategic Marketing Planning Tool
Markéta Lhotáková -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Hydrogen strategy: A framing analysis of fossil industry
Michal Chlusta