Výběr cílových segmentů na trhu stavebního materiálu – Kateřina Chuchrová
Kateřina Chuchrová
Bakalářská práce
Výběr cílových segmentů na trhu stavebního materiálu
Targeting on the Building Material Market
Anotace:
Cílem práce bylo klasifikovat zákazníky společnosti Ostravská těžební, a.s. pomocí metody ABC a zjistit, jak se jednotlivé segmenty podílejí na celkové výkonnosti podniku a navrhnout konkrétní postupy a doporučení. Segmentace byla provedena na základě Paretovy analýzy, a to podle podílu zákazníků na obratu společnosti a podle frekvence zakázek. Na základě těchto analýz byly pro jednotlivé tržní segmenty …víceAbstract:
The aim of this thesis was to classify the customers of the company Ostravská težební, a.s. by the ABC method, to find how are the individual segments contributing to the whole performance of the company and to design the specific processes and recommendations. Segmentation was done by Pareto analysis namely by the contribution of the customers on the turnover of the company and the frequency of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91789
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Roman Kozel
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Kristýna Kadlecová -
Marketing orientovaný na dárce krve a plazmy
Libor JANKŮ -
Marketing cílený na děti
Barbora Blažejovská -
Marketing cílený na děti
Petra Duchoslavová -
Marketing cílený na děti
Alena Samková -
Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center
Lucie CVIKLOVÁ -
Paretovo pravidlo a jeho využití v marketingu
Martin Beránek