Jaroslava ROSOVÁ

Bachelor's thesis

Návrh marketingové kampaně vybrané destinace po zápisu do seznamu UNESCO

Marketing Campaign Proposal of a Selected Destination Newly Listed as the UNESCO World Heritage List
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na západočeský lázeňský trojúhelník, tedy na Karlovy Vary, Mariánské Lázně a Františkovy Lázně a jejich zápis na seznam UNESCO. Cílem práce je návrh marketingové kampaně "Objevte léčivou sílu přírody" po zapsání na seznam UNESCO. Bakalářská práce se zaměřuje na podrobnou rešerši existující literatury v oblasti marketingu a marketingového mixu v lázeňství. Dále na cestovní …viac
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the West Bohemian spa triangle, namely Karlovy Vary, Mariánské Lázně, and Františkovy Lázně, and their inscription on the UNESCO list. The aim of the thesis is to propose a marketing campaign "Discover the Healing Power of Nature" after being listed on the UNESCO list. The bachelor thesis focuses on a detailed literature review in the field of marketing and the marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Lukáš Pichlík, MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ROSOVÁ, Jaroslava. Návrh marketingové kampaně vybrané destinace po zápisu do seznamu UNESCO. Cheb, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/