Analýza komunikačních technik ve vybrané společnosti – Bc. Jana Peterková
Bc. Jana Peterková
Bakalářská práce
Analýza komunikačních technik ve vybrané společnosti
Analysis of the communication techniques in the selected company
Anotace:
Práce se zabývá v první řadě analýzou komunikačních technik ve společnostech, které jsem si dobrovolně pro svou práci vybrala. Společnost jsou CB Auto, a.s. TexColor, s.r.o. Tato práce je rozdělena na dvě části. V první části se zabýváme teoreticky-metodologickou částí, kde se vyskytují verbální a neverbální komunikace, funkce komunikace, komunikační bariéry a překonávání komunikačních bariér, komunikační …víceAbstract:
This work analyzes the communication techniques in companies in the first place, which I have voluntarily chosen for my thesis. These companies are CB Auto, a.s. and TexColor, s.r.o. My work is divided into two parts. In the first part I have dealt with theoretical-metological part, in this part appear verbal and nonverbal communication, functions of communication, barriers of communication, overcoming …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/i746e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikačních technik ve vybrané společnosti
Alena Procházková -
Analýza komunikačních technik ve vybrané společnosti
Šárka Bumbová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Funkce masové komunikace ve společnosti
Eva Kuchaříková -
Sociální funkce marketingové komunikace
Anastasiya Tretyakova -
Funkce masové komunikace ve společnosti
Eva Kuchaříková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Žaneta Červeňáková -
Sociální funkce marketingové komunikace
Pavlína Valentová