Motivace ke hraní MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game) – Zdeňka MALÁČOVÁ
Zdeňka MALÁČOVÁ
Bachelor's thesis
Motivace ke hraní MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game)
Motivation to play MMORPG ( Massively Multiplayer Online Role -Playing Game)
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění motivace ke hraní MMORPG a ověření obecného názoru, že tyto hry hrají jen teenageři a zjištění průměrné věkové hranice hráčů online her. Na základě získaných údajů od respondentů tento názor potvrdit nebo vyvrátit. Sběr dat byl proveden formou dotazníku v jedné hráčské komunitě a byl porovnán s výzkumy americké univerzity, která se tímto tématem zabývala …viacAbstract:
The main objective of this thesis is to find motivation to play MMORPG and verification of the general view that these teenagers just play the game and finding the average age of players of online games. Based on data obtained from respondents this opinion to confirm or disprove. Data collection was conducted through a questionnaire in a gaming community and was compared with the American research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zverejniť od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALÁČOVÁ, Zdeňka. Motivace ke hraní MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game). Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
The construction and reproduction of ethnic and gender stereotypes in massively multiplayer online role-playing games (MMORPG)
Lukáš KOTAJNÝ -
MASSIVELY MULTIPLAYER "ONLINE ROLE - PLAYING GAMES" AKO SOCIÁLNY PRIESTOR
Ivana MILOVÁ -
MASSIVELY MULTIPLAYER "ONLINE ROLE - PLAYING GAMES" AKO SOCIÁLNY PRIESTOR
Ivana MILOVÁ -
Jazykové prostředky v komunikaci mezi hráči online hry World of Warcraft
Tereza VALÍKOVÁ -
The Language of the World of Warcraft Community
David Kurjan -
Motivace hráček k participaci v MMORPG
Pavla Radostová -
Motivace hráčů počítačové hry World of Warcraft v České republice
Martin Babarík -
Motivace a locus of control u hráčů World of Warcraft
Marek HRTOŇ