Interní komunikace firmy Procter & Gamble, Rakona a.s. – Ing. Simona Nováková
Ing. Simona Nováková
Bachelor's thesis
Interní komunikace firmy Procter & Gamble, Rakona a.s.
Procter & Gamble, Rakona a.s. Internal Communication
Abstract:
Interní komunikace je každodenní praxe všech podniků. Jde o živý organismus, který se mění a adaptuje. Všechny cíle managementu, všech oddělení, odborů a všech ostatních zainteresovaných skupin nelze zcela sladit. Proto, aby nevznikaly komunikační krize a šumy, je nutností správně řídit interní komunikaci. Bezproblémová interní komunikace motivuje zaměstnance a motivovaný zaměstnanec uspokojuje potřeby …moreAbstract:
Internal communication is everyday practice of all companies. It is an ever changing and adapting vital organism. It is difficult to harmonize all the management targets, targets of all departments, labour unions and other concerned parties. In order for the communication crises and buzz not to occur, proper communications’ management is a must. The employee is motivated via smooth internal communication …moreKeywords
Komunikace podniková komunikace corporate identity corporate culture corporate design corporate communication prvky komunikace komunikační dovednosti komunikační nástroje interní marketing Communication internal communication communication elements communication skills communication tools internal marketing
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q4h25/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2009
- Supervisor: Mgr. Jitka Novotná
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová -
Interní marketing z pohledu psychologie
Klára Odehnalová -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn