E-marketing jako nástroj komunikačního mixu – Ivana Frydryšková
Ivana Frydryšková
Bachelor's thesis
E-marketing jako nástroj komunikačního mixu
E-marketing as a Tool of Communication Mix
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu podniku. E-marketing je použit jako nástroj pro ovlivnění zákazníků na sociální síti Facebook. Zákazníkům jsou sdělovány informace o produktech a službách firmy. Pro zvýšení počtu zákazníků je použita soutěž o ceny. V první části bakalářské práce jsou vydefinovány základní pojmy. Vysvětluje, co znamená e-marketing, e-business, e-commerce, internetový …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is the analysis of current state of the company. E-marketing is used as a tool for influencing customers on the social network Facebook. Customers are informed about products and services of the company. A competition for prizes is used to increase the number of customers. The first section of the bachelor thesis defines basic terms, e.g. e-marketing, e-business, e-commerce …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/85416
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: Anna Oplatková
- Reader: Petr Kolčář
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Monopolistická konkurence v ČR
Tetiana Shekhaltsova -
Monitoring konkurence
Jan Šperga -
Analýza Facebookové prezentace a komunikace firmy Paradox Intera-ctive a její konkurence
Jakub Ryneš -
Analýza konkurence webových portálů na horská ubytovací zařízení
Petra Belásová -
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
Social Media Marketing on Facebook and Its Contribution to Sports Brands
Taim Alachkar