Návrh doporučení prodejcům masných výrobků pro zvýšení prodeje – Bc. Marek Horký
Bc. Marek Horký
Master's thesis
Návrh doporučení prodejcům masných výrobků pro zvýšení prodeje
Proposal of Recommendations to Meat Product Retailers to Increase of Sales
Abstract:
Tato diplomová práce je tvořena dvěma částmi, teoretickou a praktickou. V teoretické části práce je popsáno chování spotřebitele, jeho typologie a typy spotřebitelů při nákupu potravin, a dále kupní rozhodovací proces a faktory, které spotřebitele při nákupu ovlivňují, a to jak obecné, tak i specifické pro trh potravin. Praktická část práce se zabývá konkrétním chováním spotřebitelů při nákupu masných …moreAbstract:
This master thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the consumer behavior, consumer typology and types of consumers when buying food products and further describes purchasing decision process and factors that affect consumers when buying, both general and specific to the food market. The practical part deals with the specific behavior of consumers when …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORKÝ, Marek. \textit{Návrh doporučení prodejcům masných výrobků pro zvýšení prodeje}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/gnkneo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová -
Influence of animal advocacy movies on behavioral change in meat and dairy products consumption
Adéla Novotná -
Chování spotřebitele při nákupu masa a masných výrobků v Praze
Fiedlerová Fiedlerová -
Chování spotřebitelů na trhu s masem a masnými výrobky
Kateřina Viktorová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Analýza známosti a preference značky na trhu čerpacích stanic
Zlata Paprstková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights