Žaneta POKORNÁ
Bachelor's thesis
Personální marketing v organizaci
Ve vztahu k získávání zaměstnanců
Personal marketing in the organization
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využíváním personálního marketingu ve vztahu k získávání zaměstnanců v organizaci. Cílem práce je popis činností personálního marketingu ve vztahu k získávání zaměstnanců v organizaci za pomocí kvalitativního výzkumu. V teoretické části se zaměřím na vymezení personálního marketingu, nástroje personálního marketingu a metody získávání zaměstnanců. Empirická část se věnuje …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of personnel marketing in relation to recruiting employees in the organization. The aim of the thesis is to describe the activities of personnel marketing in relation to the recruitment of employees in the organization. I using qualitative research. In the theoretical part, I will focus on the definition of personnel marketing, personnel marketing tools and methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Nikol Naňáková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POKORNÁ, Žaneta. Personální marketing v organizaci. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Andragogy / Andragogy / Sociology
Theses on a related topic
-
Nástroje personálního marketingu pro podporu angažovanosti zaměstnanců ve vybrané IT firmě
Jana Rysková -
Vliv personálního marketingu při onboardingu zaměstnance
Markéta Kelnarová -
Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci
Marie Tarantová -
Možnosti a omezení pro zavedení interního personálního marketingu v konkrétním podniku
Kateřina Součková -
Nástroje personálního marketingu pro omezení fluktuace ve vybraném podniku
Jana Moravcová -
Využití nástrojů personálního marketingu při oslovování studentů Dopravní fakulty Jana Pernera v rámci státní organizace Správa železnic
Šárka Šmejdová -
Sociální sítě jako nástroj personálního marketingu
Lucie Mazancová -
Získávání zaměstnanců prostřednictvím personální agentury
Tereza Dulová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights