Orientační diagnostika komunikačních schopností v mateřské škole jako předpoklad plánování – Bc. Kateřina SCHNEIDEROVÁ
Bc. Kateřina SCHNEIDEROVÁ
Bakalářská práce
Orientační diagnostika komunikačních schopností v mateřské škole jako předpoklad plánování
Orientation diagnostics of speech competition in kindergarten as a presumtion of planning.
Anotace:
Ve své práci se zabývám orientační diagnostikou komunikačních schopností u dětí docházejících do běžné mateřské školy. Pozornost věnuji i ostatním schopnostem, které doplňují komunikační schopnosti a jsou pro jejich rozvoj nezbytné. V teoretické části sleduji celkový vývoj dítěte do šesti let věku. Popisuji význam předškolního vzdělávání pro rozvoj dítěte. Podrobně rozebírám Rámcový vzdělávací program …víceAbstract:
This bachelor work is focused on problems of orientation diagnostics of speech competition of children incoming to the common kindergarten. My attention is paid to other competition important for development of speech competition. In the theoretical part I scan whole ontogenesis to six years old children. I write about meaning of pre-school education. Next I write about schema education program of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2009
Zveřejnit od: 10. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2009
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHNEIDEROVÁ, Kateřina. \textit{Orientační diagnostika komunikačních schopností v mateřské škole jako předpoklad plánování}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/gnyg9f/.
Jak správně citovat práci
SCHNEIDEROVÁ, Kateřina. Orientační diagnostika komunikačních schopností v mateřské škole jako předpoklad plánování. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Orientační diagnostika komunikační kompetence žáků v základní škole
Veronika ŠVÉDÍKOVÁ -
Materiály k diagnostice narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku
Kateřina Křižanová -
Orientační diagnostika fonematické diferenciace dětí předškolního věku
Jitka PAVLŮ -
Orientační diagnostika fonematické diferenciace dětí předškolního věku
Zuzana DANIŠOVÁ -
Orientační diagnostika fonematické diferenciace žáků na 1. stupni ZŠ
Šárka BORÁKOVÁ -
Orientační diagnostika řečových a jazykových dovedností u žáků v základní škole speciální
Petra MUSILOVÁ -
Orientační diagnostika řečových a jazykových dovedností u žáků s mentálním postižením
Jana HORÁČKOVÁ -
Plánování logopedické prevence v mateřské škole
Barbora RÝDLOVÁ