Tvorba logopedického materiálu k rozvoji lexikálně-sémantické roviny u předškolních dětí s vývojovou dysfázií – Veronika RYŠÁNKOVÁ
Veronika RYŠÁNKOVÁ
Diplomová práce
Tvorba logopedického materiálu k rozvoji lexikálně-sémantické roviny u předškolních dětí s vývojovou dysfázií
The creation of speech language material for development lexical and semantic level of language for pre-school children with specific language impairment
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření logopedického materiálu, který by se používal u dětí s vývojovou dysfázií. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V teoretická část nejdříve pojednává o terminologii a klasifikaci narušeného vývoje řeči. Další kapitoly dávají informace o terminologii, klasifikaci, etiologii, symptomatologii, diagnostice a o terapii vývojové dysfázie. Šestá kapitola popisuje vztah …víceAbstract:
The aim of the thesis is creation of speech therapy material which can be useful with speech therapy with children of specific language impairment. The thesis is divided into two main parts, which are the theoretical part and the practical part. The theoretical part is about terminology and classification of developmental language disability. The other chapters discrabe terminology, classification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RYŠÁNKOVÁ, Veronika. \textit{Tvorba logopedického materiálu k rozvoji lexikálně-sémantické roviny u předškolních dětí s vývojovou dysfázií}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/gnzqdp/.
Jak správně citovat práci
RYŠÁNKOVÁ, Veronika. Tvorba logopedického materiálu k rozvoji lexikálně-sémantické roviny u předškolních dětí s vývojovou dysfázií. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Logopedie
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikační schopnosti u chlapce s vývojovou dysfázií
Iveta Krejčí -
Metodický materiál pro rozvoj sluchové percepce u dětí předškolního věku s narušenou komunikační schopností
Petra KVĚŠOVÁ -
Analýza aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v raném věku
Jana Jedličková -
Pasivní a aktivní slovní zásoba u předškolních dětí s vývojovou dysfázií
Anna Rousová -
Zavádění nové slovní zásoby ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Veronika FRANECOVÁ -
Slovní zásoba dětí předškolního věku
Monika Červinková -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Vývojová dysfázie z hlediska jazykových rovin
Veronika Hoffmannová
Název
Vložil
Vloženo
Práva