Analýza kulinářské turistiky v regionu Jeseníky – Lucie Gorelová
Lucie Gorelová
Bakalářská práce
Analýza kulinářské turistiky v regionu Jeseníky
Analysis of Culinary Tourism in the Jeseník Region
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou kulinářské turistiky v regionu Jeseníky. Mezi cíle teoretické části bakalářské práce patřilo vypracovat literární rešerše, vztahující se ke kulinářské turistice. Cílem praktické části bakalářské práce bylo zanalyzovat současnou situaci a vypracovat doporučení pro další rozvoj kulinářské turistiky v regionu Jeseníky.Abstract:
The Bachelor thesis deals with the analysis of culinary tourism in Jeseník region. The aim of the theoretical part was processing literature search focused on culinary tourism. The practical part is aimed to analyse the current situation and make a recommendation for the future development of culinary tourism in the Jeseník region.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gorelová, Lucie. Analýza kulinářské turistiky v regionu Jeseníky. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Gastroturismus a pivovarnictví jako možnost rozšíření nabídky vybrané cestovní kanceláře
Sojková Sojková -
Gastroturismus jako nový trend v cestovním ruchu
Klára Walterová -
Gastroturismus ve Znojmě
Šárka Blahoudková -
Gastroturismus
Petra Cibulková -
Česká gastronomie a gastroturismus německým pohledem
Ludmila Rejšková -
Netradiční formy cestovního ruchu v České republice se zaměřením na gastroturismus v regionu Krkonoše
Pavlína Tuschlová -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková -
Analýza marketingových aktivit vybraného společnosti
Jiří März