Petra MATÚŠOVÁ

Bakalářská práce

Komunikační plán pro reklamní ateliér 4. PROSTOR, s.r.o.

Communication plan for advertising studio 4. PROSTOR, s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je získat nové klienty pro reklamní ateliér 4. PROSTOR, s.r.o. na základě zpracování návrhu komunikačního plánu. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí ? teoretické a praktické. Teoretická část pojednává především o marketingové komunikaci a tvorbě komunikačního plánu. V části praktické je zpracována analýza SWOT, dále tato část obsahuje vyhodnocení současného stavu …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to gain new clients for the advertising studio ?4. PROSTOR, s.r.o.?, based on drafting the concept of the communication plan. The thesis is divided into two main parts: the theoretical and the practical one. The theoretical part deals especially with the marketing communication and the concept of the communication plan. The processing of SWOT analysis, the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor: 21249

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MATÚŠOVÁ, Petra. Komunikační plán pro reklamní ateliér 4. PROSTOR, s.r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe