Bc. Lucie FRAŇKOVÁ

Master's thesis

Integrace cizího jazyka do výuky psychologie na SŠ

Intergration of foreign language into psychology in the Secondary school
Abstract:
V diplomové práci se zabýváme výukovou metodou CLIL. CLIL je akronymem pro Content and Language Integrated Learning . Tento inovativní přístup si klade za cíl integrovat do výuky obsah i jazyk. Zdůrazňuje dualitu cílů. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje charakteristice současné situace ve vzdělávání, Rámcovým vzdělávacím programům na jednotlivých typech středních škol, postavení …more
Abstract:
In this Diploma thesis we are engaged in teaching CLIL. CLIL is an acronym for Content and Language Integrated Learning. This innovative approach aims to integrate the teaching content and language. It emphasizes the duality of goals. The work is divided into two parts. The theoretical part deals with the characteristics of the current situation in Czech education and general educational programs for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2012
Accessible from:: 30. 6. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Mgr. Michal Svoboda, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FRAŇKOVÁ, Lucie. Integrace cizího jazyka do výuky psychologie na SŠ. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 6. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická