Rozvoj základních jazykových dovedností metodou učení ve stanicích na daltonské škole – Bc. Eva Petláková
Bc. Eva Petláková
Diplomová práce
Rozvoj základních jazykových dovedností metodou učení ve stanicích na daltonské škole
Development of Basic Language Skills Using Learning at Workstations at Dalton School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá metodou učení ve stanicích a jejím využitím při rozvoji základních jazykových dovedností ve výuce anglické jazyka na daltonské škole. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. První kapitola teoretické části nabízí základní informace o daltonské škole. Druhá kapitola pojednává o metodě učení ve stanicích, metoda je zde definována a jsou uvedeny možnosti využití …víceAbstract:
Diploma thesis deals with learning centres and their possible uses for the development of basic language skills in English language classrooms at Dalton school. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The first chapter of the theoretical part offers basic information on Dalton school. The second chapter is focused on learning centres. The learning centres are defined and possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gh7ij/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2012
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: Mgr. Jana Krátká, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Rodinné faktory ovlivňující jazykové dovednosti
Eva Kopřivová -
Gramatika a dovednosti ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základních škol
Jana MUZIKANTOVÁ -
Jazykové znalosti a komunikační dovednosti absolventů ZŠ při přechodu na SŠ
Kamila RŮŽIČKOVÁ -
Jazykové dovednosti dětí s výchovnými problémy
Klára ŘÍHOVÁ -
Komunikační dovednosti dětí základní školy vyrůstajících ve vícejazyčném prostředí
Berenika Šenková -
Metody aktivního učení ve výuce humanitních předmětů na druhém stupni ZŠ
Kateřina Prokopová -
Vizuální metoda učení ve výuce praktických činností žáků
Jana HAVLÍČKOVÁ