Marketing politických stran - volby do krajského zastupitelstva – Bc. Marcela Dušková
Bc. Marcela Dušková
Bachelor's thesis
Marketing politických stran - volby do krajského zastupitelstva
Marketing of political parties - Election to the regional council
Abstract:
Marketing jako věda se začal vyvíjet na začátku 19. století, kdy se začaly vytvářet marketingové koncepce, které pomáhaly a pomáhají minimalizovat ztráty a maximalizovat zisk. To stejné platí v marketingu politických stran, kdy je pro nás zisk hlas voličů. Politika je s marketingem úzce spojena, i když to není tak vidět, jako ve společnosti, která své strategie soustřeďuje při prodeji a také při výrobě …moreAbstract:
Marketing as a science sterted developing at the beginning of 19th century, when concepts of marketing were created and they helped and still help to minimalize losses and maximalize profit. The same holdstrue for marketing of political parties, when the profit is notes mean the profit forus. Politics is closely connected with marketing, even if we can´t see it as in factory, whose strategies are focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/la74a/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2009
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Evropská lidová strana a křesťansko-demokratické politické strany střední Evropy
Anna Sehnalová -
Politická práva občanů EU s pobytem v ČR se zaměřením na sdružování v politických stranách a na volební právo
Karolína Přibylová -
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
Andrea Volaříková -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra
Eva Bittmanová -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza voličů strany Svobody a přímé demokracie
Patricie KOPECKÁ