Marketing politických stran - volby do krajského zastupitelstva – Bc. Marcela Dušková
Bc. Marcela Dušková
Bakalářská práce
Marketing politických stran - volby do krajského zastupitelstva
Marketing of political parties - Election to the regional council
Anotace:
Marketing jako věda se začal vyvíjet na začátku 19. století, kdy se začaly vytvářet marketingové koncepce, které pomáhaly a pomáhají minimalizovat ztráty a maximalizovat zisk. To stejné platí v marketingu politických stran, kdy je pro nás zisk hlas voličů. Politika je s marketingem úzce spojena, i když to není tak vidět, jako ve společnosti, která své strategie soustřeďuje při prodeji a také při výrobě …víceAbstract:
Marketing as a science sterted developing at the beginning of 19th century, when concepts of marketing were created and they helped and still help to minimalize losses and maximalize profit. The same holdstrue for marketing of political parties, when the profit is notes mean the profit forus. Politics is closely connected with marketing, even if we can´t see it as in factory, whose strategies are focused …víceKlíčová slova
Analýza komunikace marketing politická strana politický trh strategie volební kampaň volič
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/la74a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Evropská lidová strana a křesťansko-demokratické politické strany střední Evropy
Anna Sehnalová -
Politická práva občanů EU s pobytem v ČR se zaměřením na sdružování v politických stranách a na volební právo
Karolína Přibylová -
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
Andrea Volaříková -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra
Eva Bittmanová -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza voličů strany Svobody a přímé demokracie
Patricie KOPECKÁ