Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Student Agency, návrh marketingové kampaně – Ing. Ondřej LOUDA
Ing. Ondřej LOUDA
Master's thesis
Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Student Agency, návrh marketingové kampaně
The analysis of sales and marketing activities of the Student Agency company, concept of marketing campaign.
Anotácia:
V teoretické části diplomové práce jsou shrnuty poznatky a pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. V praktické části diplomové práce je představena společnost Student Agency společně s analýzou prodejních a marketingových aktivit. Reklamní kampaň je navržena na základě výzkumu. Na základě sondáže a analýzy je navržena reklamní kampaň.Abstract:
There are theoretical knowledge and notions from marketing in the theoretical part of di-ploma thesis. The Student Agency is introduced in the practical part of diploma thesis, to-gether with analysis of its sales and marketing activities. An advertisement campaign is de-signed on its research.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8293
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LOUDA, Ondřej. \textit{Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Student Agency, návrh marketingové kampaně}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/gp0fi0/.
Jak správně citovat práci
LOUDA, Ondřej. Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Student Agency, návrh marketingové kampaně. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5
Kateřina Kepková -
Aplikace jako marketingový a prodejní nástroj
Veronika Klímová -
Digitalization and its impact on business processes: a case study of skybridge's salesforce implementation
Zhanat Kanatbekov -
Faktory synergického potenciálu marketingových a prodejních funkcí
Daniela Kolouchová -
Podnikatelský plán na zřízení a rozvoj firmy pro rozvoj finanční a ekonomické gramotnosti obyvatel
Renata Škramlíková -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Matěj Havlíček -
Reklamní kampaň pro soukromě hospodařícího zemědělce
Eva Divíšková -
Analýza efektivity reklamní činnosti
Alexey Agapov