Nadnárodní maloobchodní řetězec a jeho postavení na českém trhu – Bc. Pavel Matušinec
Bc. Pavel Matušinec
Bachelor's thesis
Nadnárodní maloobchodní řetězec a jeho postavení na českém trhu
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je navržení nové strategie pro nadnárodní maloobchodní řetězec společnost Ahold Czech Republic, a.s., s ohledem na budoucí vývoj tuzemského trhu, za účelem udržení a posílení pozice na českém trhu s potravinami.Abstract:
The main goal of this bachelor project is the proposal of the new strategy for multinatio-nal reatail chain company Ahold Czech Republic, a.s. with a respect of the future trend on the inland market for the purpose of keeping and possible reinforcement its ranking on this one.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/xgkj1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Dana Martinovičová, Ph. D.
- Oponent: Ing. Josef Bojanovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodního řetězce s oděvy
Adéla Novická -
Efekt reforem portugalského pracovního trhu na nezaměstnanost a segmentaci trhu práce
Kateřina Skalová -
Segmentace trhu a doporučení pro uvedení nové značky na trh
Barbora Koudelová -
Segmentace hypotečního trhu
Tomáš Kudláček -
Segmentace trhu bio potravin
Barbora Doležalová -
Segmentace trhu prostředků na mytí nádobí
Klára Havránková -
Segmentace trhu vína
Martin Musil -
Segmentace trhu nehtových salónů
Lucie Tisoňová