Bc. Pavel Matušinec

Bachelor's thesis

Nadnárodní maloobchodní řetězec a jeho postavení na českém trhu

Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je navržení nové strategie pro nadnárodní maloobchodní řetězec společnost Ahold Czech Republic, a.s., s ohledem na budoucí vývoj tuzemského trhu, za účelem udržení a posílení pozice na českém trhu s potravinami.
Abstract:
The main goal of this bachelor project is the proposal of the new strategy for multinatio-nal reatail chain company Ahold Czech Republic, a.s. with a respect of the future trend on the inland market for the purpose of keeping and possible reinforcement its ranking on this one.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
  • Vedúci: Ing. Dana Martinovičová, Ph. D.
  • Oponent: Ing. Josef Bojanovský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms