Bc. Pavel Matušinec

Bachelor's thesis

Nadnárodní maloobchodní řetězec a jeho postavení na českém trhu

Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navržení nové strategie pro nadnárodní maloobchodní řetězec společnost Ahold Czech Republic, a.s., s ohledem na budoucí vývoj tuzemského trhu, za účelem udržení a posílení pozice na českém trhu s potravinami.
Abstract:
The main goal of this bachelor project is the proposal of the new strategy for multinatio-nal reatail chain company Ahold Czech Republic, a.s. with a respect of the future trend on the inland market for the purpose of keeping and possible reinforcement its ranking on this one.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Dana Martinovičová, Ph. D.
  • Reader: Ing. Josef Bojanovský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms