Nadnárodní maloobchodní řetězec a jeho postavení na českém trhu – Bc. Pavel Matušinec
Bc. Pavel Matušinec
Bachelor's thesis
Nadnárodní maloobchodní řetězec a jeho postavení na českém trhu
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navržení nové strategie pro nadnárodní maloobchodní řetězec společnost Ahold Czech Republic, a.s., s ohledem na budoucí vývoj tuzemského trhu, za účelem udržení a posílení pozice na českém trhu s potravinami.Abstract:
The main goal of this bachelor project is the proposal of the new strategy for multinatio-nal reatail chain company Ahold Czech Republic, a.s. with a respect of the future trend on the inland market for the purpose of keeping and possible reinforcement its ranking on this one.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.sting.cz/th/xgkj1/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Dana Martinovičová, Ph. D.
- Reader: Ing. Josef Bojanovský
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodního řetězce s oděvy
Adéla Novická -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Soňa Babánková -
Efekt reforem portugalského pracovního trhu na nezaměstnanost a segmentaci trhu práce
Kateřina Skalová -
Segmentace trhu a doporučení pro uvedení nové značky na trh
Barbora Koudelová -
Segmentace hypotečního trhu
Tomáš Kudláček -
Segmentace trhu bio potravin
Barbora Doležalová -
Segmentace trhu prostředků na mytí nádobí
Klára Havránková -
Segmentace trhu vína
Martin Musil