Komunikační strategie ve vybraném podniku – Bc. Michaela SCHICKEROVÁ
Bc. Michaela SCHICKEROVÁ
Master's thesis
Komunikační strategie ve vybraném podniku
Communication strategy of a specific company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na komunikační strategii ve vybraném podniku. V teoretické části se text zabývá nejprve základními pojmy spojenými s komunikací a jejími procesy a následně jsou podrobně rozebrány jednotlivé kroky komunikační strategie. S tématem souvisí i marketingový mix, na který navazuje kapitola komunikačního mixu a jeho nástrojů. Empirická část je založená na zpracování komunikační …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on a communication strategy of the selected company. The theoretical part first deals with some basic definitions related to communication and its processes. Following, some particular steps of a communication strategy are analysed in detail. The next chapter is focused on marketing mix which is also related to the topic. It is followed by the chapter communication mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Rolínek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHICKEROVÁ, Michaela. \textit{Komunikační strategie ve vybraném podniku}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/gp5zu4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SCHICKEROVÁ, Michaela. Komunikační strategie ve vybraném podniku. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights