Jarmila NAŇÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Čtenářská gramotnost, čtenářské postoje a návyky žáků základní školy

Reading literacy, reader's attitudes and habits of elementary school pupils
Abstract:
V této bakalářské práci se zabýváme problematikou čtenářské gramotnosti a čtenářských postojů žáků druhého stupně základní školy. V teoretické části uvádíme rozdíly mezi četbou a čtením, popisujeme čtenářské návyky a postoje, jejich způsoby získávání u čtenáře. Dále se zabýváme mezinárodními výzkumy v oblasti čtenářské gramotnosti. V praktické části jsme se zaměřili na výzkum čtenářské gramotnosti …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with problems of reading literacy and reader's attitudes of schoolchildren at the second level of elementary school. In the theoretical part we have a closer look at differences between reading as an activity and reading for literary pleasure, we describe readers? habits and attitudes, and how the readers acquire these. Next, we deal with an international research of reading …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier: 19705

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NAŇÁKOVÁ, Jarmila. Čtenářská gramotnost, čtenářské postoje a návyky žáků základní školy. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy