Čtenářská gramotnost, čtenářské postoje a návyky žáků základní školy – Jarmila NAŇÁKOVÁ
Jarmila NAŇÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Čtenářská gramotnost, čtenářské postoje a návyky žáků základní školy
Reading literacy, reader's attitudes and habits of elementary school pupils
Abstract:
V této bakalářské práci se zabýváme problematikou čtenářské gramotnosti a čtenářských postojů žáků druhého stupně základní školy. V teoretické části uvádíme rozdíly mezi četbou a čtením, popisujeme čtenářské návyky a postoje, jejich způsoby získávání u čtenáře. Dále se zabýváme mezinárodními výzkumy v oblasti čtenářské gramotnosti. V praktické části jsme se zaměřili na výzkum čtenářské gramotnosti …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with problems of reading literacy and reader's attitudes of schoolchildren at the second level of elementary school. In the theoretical part we have a closer look at differences between reading as an activity and reading for literary pleasure, we describe readers? habits and attitudes, and how the readers acquire these. Next, we deal with an international research of reading …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
19705
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAŇÁKOVÁ, Jarmila. \textit{Čtenářská gramotnost, čtenářské postoje a návyky žáků základní školy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2011. Available from: https://theses.cz/id/gp7l0n/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NAŇÁKOVÁ, Jarmila. Čtenářská gramotnost, čtenářské postoje a návyky žáků základní školy. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená