Ing. Jitka Gruberová
Bakalářská práce
Analýza výrobkové řady
Product line analysis
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Analýza výrobkové řady“ je analýza současného stavu řízení zvolené výrobkové řady konkrétního podniku ve všech složkách marketingového mixu tzv. 4P (produkt, cena, distribuce a propagace) a následný návrh doporučení pro další řízení. Teoretická část pojednává o výrobkové řadě, marketingovém mixu a řízení výrobkové řady v jednotlivých složkách marketingového mixu. Praktická …víceAbstract:
The object of the final thesis “An analysis of a product line” is an analysis of a current condition of running an elected production line of a particular company in all the components of the marketing mix, so-called, 4 P (product, price, distribution and promotion) and a consequential proposal for the next running. The theoretical part focuses on the production line, marketing mix and running the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nvoht/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Marketingový mix
Jan Bernard -
Marketingový mix produktu ve firmě Apostav s.r.o.
Adam Kandráč -
Marketingový mix výrobkové řady
Zuzana Záhoříková -
Marketingový mix výrobkové řady
Zuzana Záhoříková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Jan Langmaier