Ing. Jitka Gruberová

Bakalářská práce

Analýza výrobkové řady

Product line analysis
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Analýza výrobkové řady“ je analýza současného stavu řízení zvolené výrobkové řady konkrétního podniku ve všech složkách marketingového mixu tzv. 4P (produkt, cena, distribuce a propagace) a následný návrh doporučení pro další řízení. Teoretická část pojednává o výrobkové řadě, marketingovém mixu a řízení výrobkové řady v jednotlivých složkách marketingového mixu. Praktická …více
Abstract:
The object of the final thesis “An analysis of a product line” is an analysis of a current condition of running an elected production line of a particular company in all the components of the marketing mix, so-called, 4 P (product, price, distribution and promotion) and a consequential proposal for the next running. The theoretical part focuses on the production line, marketing mix and running the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství