Ing. Jitka Gruberová
Bachelor's thesis
Analýza výrobkové řady
Product line analysis
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Analýza výrobkové řady“ je analýza současného stavu řízení zvolené výrobkové řady konkrétního podniku ve všech složkách marketingového mixu tzv. 4P (produkt, cena, distribuce a propagace) a následný návrh doporučení pro další řízení. Teoretická část pojednává o výrobkové řadě, marketingovém mixu a řízení výrobkové řady v jednotlivých složkách marketingového mixu. Praktická …moreAbstract:
The object of the final thesis “An analysis of a product line” is an analysis of a current condition of running an elected production line of a particular company in all the components of the marketing mix, so-called, 4 P (product, price, distribution and promotion) and a consequential proposal for the next running. The theoretical part focuses on the production line, marketing mix and running the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nvoht/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Marketingový mix
Jan Bernard -
Marketingový mix produktu ve firmě Apostav s.r.o.
Adam Kandráč -
Marketingový mix výrobkové řady
Zuzana Záhoříková -
Marketingový mix výrobkové řady
Zuzana Záhoříková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Jan Langmaier