Ing. Jitka Gruberová

Bachelor's thesis

Analýza výrobkové řady

Product line analysis
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Analýza výrobkové řady“ je analýza současného stavu řízení zvolené výrobkové řady konkrétního podniku ve všech složkách marketingového mixu tzv. 4P (produkt, cena, distribuce a propagace) a následný návrh doporučení pro další řízení. Teoretická část pojednává o výrobkové řadě, marketingovém mixu a řízení výrobkové řady v jednotlivých složkách marketingového mixu. Praktická …more
Abstract:
The object of the final thesis “An analysis of a product line” is an analysis of a current condition of running an elected production line of a particular company in all the components of the marketing mix, so-called, 4 P (product, price, distribution and promotion) and a consequential proposal for the next running. The theoretical part focuses on the production line, marketing mix and running the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management