Jana Vacková
Diplomová práce
Marketingový výzkum školy bruslení
The marketing research of skating school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum školy bruslení organizace Veřejná sportovní akademie z. s. ve městě Beroun. Marketing v dnešní době hraje důležitou roli v oblasti sportu. Marketing zažívá tzv. velký boom v oblasti sportu bruslení. Toto sportovní odvětví má potenciál a zářivou budoucnost. Práce shrnuje základní fakta týkající se marketingového mixu a komunikace, které by organizace …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on marketing research of the Skating School of the Veřejná sportovní akademie in Beroun. Marketing plays an important role in the field of sport today. Marketing is a big boom in the field of skating. This sport has a potential and a bright future. The work summarizes the basic facts about marketing mix and communication that organizations should be well set up to allow …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79837
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Ondřej Dvouletý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79837
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova