Návrh strategie marketingové komunikace firmy Cavalier – Jakub Kolář
Jakub Kolář
Bakalářská práce
Návrh strategie marketingové komunikace firmy Cavalier
Design of a marketing communication strategy of the company Cavalier
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice výběru vhodného marketingového nástroje pro zlepšení PR vybraného podniku. Práce v úvodní teoretické části vysvětluje jednotlivé pojmy z marketingové problematiky se zaměřením na PR a propagaci. Cílem této bakalářské práce je návrh a doporučení vhodného marketingového nástroje, který zlepší PR firmy. V práci je řešena a následně vyhodnocena SWOT analýza firmy …víceAbstract:
This thesis focuses on the issue of choosing a suitable marketing tool for improvement of a selected company PR. In the part of theoretical introduction, the thesis explains the marketing terms, focusing on PR and promotion. The goal of this bachelor thesis designing and proposal of a suitable marketing tool that would improve the company's PR. The SWOT analysis of the company is addressed in this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Štočková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kolář, Jakub. Návrh strategie marketingové komunikace firmy Cavalier. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Monika Příhodová -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses gplk4l gplk4l/2
28. 5. 2021