Internetový vyhledávač: Inovace produktů na základě zpětné vazby klientů – Michal PICH
Michal PICH
Bachelor's thesis
Internetový vyhledávač: Inovace produktů na základě zpětné vazby klientů
Internet Browser: Innovation of products based on feedback
Abstract:
Předkládaná práce se zabývá tématem inovace produktů na základě zpětné vazby klientů. Zpracovává teoretické poznatky a jejich následnou aplikaci v praxi. Práce se opírá nejen o základní marketingové pojmy, ale také o jejich následné využití v praxi. Podstatnou část práce tvoří empirické šetření, které mělo za cíl vyhodnocení zpětné vazby u klientů, a které se stalo základem pro další inovaci produktů …moreAbstract:
The topic of this thesis is product innovation based on feedback from clients. It deals with the theoretical pre-requisites and their subsequent application in practice. The work is based not only on basic marketing concepts, but also their subsequent use in practice. A major part of the thesis consists of empirical research, which was intended to assess the feedback from clients, which became the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Accessible from:: 29. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PICH, Michal. \textit{Internetový vyhledávač: Inovace produktů na základě zpětné vazby klientů}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2011. Available from: https://theses.cz/id/gpnp39/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PICH, Michal. Internetový vyhledávač: Inovace produktů na základě zpětné vazby klientů. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology - leisure time and recreation management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights