Ocenění klienta v bankovní organizaci – Jakub Šárka
Jakub Šárka
Diplomová práce
Ocenění klienta v bankovní organizaci
Client's award in a valuation organization
Anotace:
Práce se zabývá možnostmi ocenění klienta v bankovní organizaci na základě klientské aktivity. Cílem je navrhnout takový systém, který klienta ohodnotí a zajistí propagaci výsledků do okolního světa. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány metody na zjištění hodnoty klienta, jako je RFM, CVM či CLV a dále popsány ukazovatele zákaznické spokojenosti NPS. …víceAbstract:
The thesis deals with the possibilities of valuing a client in a banking organization based on client activity. The aim is to design a system that will evaluate the client and ensure that the results are promoted to the outside world. The thesis is divided into theoretical and practi-cal part. In the theoretical part there are described methods for determining the value of the client, such as RFM, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79907
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: Petr Moravec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79907
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Internet a jeho význam pro finanční instituce a jejich klienty
Lucie Dundrová -
Internet a jeho využití v domácnostech
Simona Machová -
Analysis and Empirical Study on Internet Finance
Yang Liu -
Internetové bankovnictví
Lucie Tlustá -
Internet banking
Jana Kuljová -
Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
Michal Jedlička -
Segmentace klientů v bankovním sektoru v ČR
Jana Macasová -
Segmentace trhu a chování zákazníka
Irina Grinkevich