Jakub Šárka

Diplomová práce

Ocenění klienta v bankovní organizaci

Client's award in a valuation organization
Anotace:
Práce se zabývá možnostmi ocenění klienta v bankovní organizaci na základě klientské aktivity. Cílem je navrhnout takový systém, který klienta ohodnotí a zajistí propagaci výsledků do okolního světa. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány metody na zjištění hodnoty klienta, jako je RFM, CVM či CLV a dále popsány ukazovatele zákaznické spokojenosti NPS. …více
Abstract:
The thesis deals with the possibilities of valuing a client in a banking organization based on client activity. The aim is to design a system that will evaluate the client and ensure that the results are promoted to the outside world. The thesis is divided into theoretical and practi-cal part. In the theoretical part there are described methods for determining the value of the client, such as RFM, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
  • Vedoucí: Ota Novotný
  • Oponent: Petr Moravec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79907

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie