Marketingová komunikace street art umělce Banksyho – Markéta Kvapilová
Markéta Kvapilová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace street art umělce Banksyho
Marketing Communication of the Street Artist Banksy
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace nejznámějšího a zároveň anonymního graffiti a street art umělce Banksyho, která představuje unikátní a nekonvenční přístup k propagaci jeho uměleckých děl a poselství. I když Banksy není tradičním marketérem a jeho primárním záměrem není propagace produktů nebo služeb, jeho práce a strategie komunikace mají značný dopad a vytvářejí silnou značku …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the marketing communication of the most famous and anonymous graffiti and street artist Banksy, which represents a unique and unconventional approach to the promotion of his artworks and message. While Banksy is not a traditional marketer and his primary intention is not to promote products or services, his work and communication strategies have had a significant …víceKlíčová slova
Klíčová slova online marketing digitální marketing komunikační strategie sociální sítě Instagram sociální marketing guerilla marketing virální marketing WOM reklama nová média značka branding Banksy umění Street art Graffiti artivismus stratagemata estetika post-estetika internet post-internet
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kvapilová, Markéta. Marketingová komunikace street art umělce Banksyho. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační strategie ve stavební firmě
Tomáš Beran -
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Iva Karpianusová -
Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely
Anežka Adamíková -
Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek
Lucie Hynčicová -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti
Jakub Krahulec -
Tvorba SFX značky a návrhu její komunikační strategie
Jana Dohnalová