Analýza interní komunikace ve vybrané firmě – Marie Macková
Marie Macková
Bakalářská práce
Analýza interní komunikace ve vybrané firmě
The Analysis of Internal Communication in the Selected Company
Anotace:
Dobře nastavená interní komunikace podporuje firemní kulturu, efektivitu práce, produktivitu, konkurenceschopnost na trhu, pomáhá snižovat konflikty, zlepšuje spolupráci a vede k větší spokojenosti zaměstnanců. Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat vnímání současného stavu interní komunikace ve vybrané prodejně a na základě dosažených výsledků navrhnout doporučení pro firemní praxi. Použitím …víceAbstract:
A well-adjusted internal communication promotes company culture, work efficiency, productivity, market competitiveness, helps to reduce conflicts, improves cooperation and leads to greater employee satisfaction. The aim of this bachelor thesis was to analyze the perception of the current state of internal communication in a selected store and to propose recommendations for corporate practice based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Macková, Marie. Analýza interní komunikace ve vybrané firmě. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Interní komunikace v Člověku v tísni, o.p.s.
Tereza Novotná -
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Klára Nollová -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Interní komunikace jako jeden z nástrojů strategického řízení
Zuzana Lepičová