Bc. Jiří Tomek

Master's thesis

Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů

The role of the key-account manager in customer relationship development
Abstract:
Práce se zabývá problematikou úlohy manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů a důležitostí této pozice ve společnostech. Zaměřuje se na řízení klíčových zákazníků, tržní trendy, kompetence manažerů, systémy práce s klíčovými zákazníky, modely pro práci s nimi, plán pro klíčového zákazníka. Jejím cílem je vytvoření kompetenčního modelu pro manažery pro klíčové zákazníky ve společnosti Nutricia …more
Abstract:
The work deals with the issue of the role of manager for key customers in the development of relationships and the importance of this position in companies. It focuses on key customer management, market trends, manager competencies, key customer systems, models for working with them, and key client plan. It´s goal is to create a competency model for Key Account Managers at Nutricia Co., creating a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní