Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů – Bc. Jiří Tomek
Bc. Jiří Tomek
Master's thesis
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
The role of the key-account manager in customer relationship development
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou úlohy manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů a důležitostí této pozice ve společnostech. Zaměřuje se na řízení klíčových zákazníků, tržní trendy, kompetence manažerů, systémy práce s klíčovými zákazníky, modely pro práci s nimi, plán pro klíčového zákazníka. Jejím cílem je vytvoření kompetenčního modelu pro manažery pro klíčové zákazníky ve společnosti Nutricia …viacAbstract:
The work deals with the issue of the role of manager for key customers in the development of relationships and the importance of this position in companies. It focuses on key customer management, market trends, manager competencies, key customer systems, models for working with them, and key client plan. It´s goal is to create a competency model for Key Account Managers at Nutricia Co., creating a …viacKľúčové slová
Analýza faktory úspěchu klíčoví zákazníci informační báze klasifikace kompetence model pro práci s klíčovými zákazníky náplň pracovní pozice organizační struktura rozhodovací proces vzdělávací plán Analysis classification competence decision proces educational plan information base job positioning key customers model for work with key clients organizational structure success factors.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bw3by/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Business model pro založení startupu
Renat Gumerov -
Návrh modelu upozornění a zpětné vazby pro uživatele informačního systému pro pěvecké sbory
Michal Půta -
Business model pro založení startupu rodinné firmy
Veronika Linhartová -
Uživatelské rozhraní pro osoby s nižší hybností a model pro snímání elektrické aktivity mozku
Tereza Kvášová -
Informační hodnota beletrie: Konceptuální model pro popis beletrie v informačních systémech
Jan Vokřál -
Model pro organizaci práce obslužného personálu zajišťujícího proces odbavování letadel
Jakub Cíleček -
Model systémové dynamiky pro automatizované testování
Klára Janstová -
Úloha manažera v rozvoji vztahů s klíčovými zákazníky
Nikol Krtová