Bc. Jiří Tomek

Diplomová práce

Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů

The role of the key-account manager in customer relationship development
Anotace:
Práce se zabývá problematikou úlohy manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů a důležitostí této pozice ve společnostech. Zaměřuje se na řízení klíčových zákazníků, tržní trendy, kompetence manažerů, systémy práce s klíčovými zákazníky, modely pro práci s nimi, plán pro klíčového zákazníka. Jejím cílem je vytvoření kompetenčního modelu pro manažery pro klíčové zákazníky ve společnosti Nutricia …více
Abstract:
The work deals with the issue of the role of manager for key customers in the development of relationships and the importance of this position in companies. It focuses on key customer management, market trends, manager competencies, key customer systems, models for working with them, and key client plan. It´s goal is to create a competency model for Key Account Managers at Nutricia Co., creating a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní