Firemní identita kulturních institucí – Jakub Rálek
Jakub Rálek
Bakalářská práce
Firemní identita kulturních institucí
Corporate identity of cultural institutions
Anotace:
Tato práce zkoumá problematiku vztahu a aplikace firemní identity v kulturním prostředí. Rozebírá klíčové pojmy grafický design, firemní image, firemní kultura, firemní komunikace, firemní produkt, cílová skupina, symbol, brand, vize, mise a další. Je rozdělena do tří částí – první část obsahujícící definice, druhá část obsahující rozbor případových studií – dvou divadel (Divadla Na zábradlí a Divadla …víceAbstract:
This thesis researches relationship between corporate identity and cultural environment. It explains and analyses key subjects such as graphic design, corporate image, corporate culture, corporate communication, corporate product, target group, symbol, brand, vision, mission etc. It is divided into three parts – first part contains definitions, second part contains analysis of two key studies – Na …víceKlíčová slova
brandKlíčová slova
vizuální stylKlíčová slova
cílová skupinaKlíčová slova
proces budování identityKlíčová slova
produktový managementKlíčová slova
obchodní značkyKlíčová slova
marketingKlíčová slova
marketing kulturyKlíčová slova
kultura organizaceKlíčová slova
identita organizace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9534
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedoucí: Jiří SULŽENKO
- Oponent: Doubravka SVOBODOVÁ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 12. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Genderové rozdíly v budování identity na základě zdravého životního stylu
Natálie Klouzková -
Role liturgie a liturgických textů v procesu budování identity a vzájemné diference reformních českých křesťanů v letech 1916-1924
Vít Marša -
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
Josef Cach -
Branding management ve firmě Apple
Lukáš Hromada -
Historie kulturních domů a organizace kultury
Klára Votoupalová