Jakub Rálek
Bachelor's thesis
Firemní identita kulturních institucí
Corporate identity of cultural institutions
Abstract:
Tato práce zkoumá problematiku vztahu a aplikace firemní identity v kulturním prostředí. Rozebírá klíčové pojmy grafický design, firemní image, firemní kultura, firemní komunikace, firemní produkt, cílová skupina, symbol, brand, vize, mise a další. Je rozdělena do tří částí – první část obsahujícící definice, druhá část obsahující rozbor případových studií – dvou divadel (Divadla Na zábradlí a Divadla …moreAbstract:
This thesis researches relationship between corporate identity and cultural environment. It explains and analyses key subjects such as graphic design, corporate image, corporate culture, corporate communication, corporate product, target group, symbol, brand, vision, mission etc. It is divided into three parts – first part contains definitions, second part contains analysis of two key studies – Na …moreKeywords
brandKeywords
vizuální stylKeywords
cílová skupinaKeywords
proces budování identityKeywords
produktový managementKeywords
obchodní značkyKeywords
marketingKeywords
marketing kulturyKeywords
kultura organizaceKeywords
identita organizace
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/9534
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2016
- Supervisor: Jiří SULŽENKO
- Reader: Doubravka SVOBODOVÁ
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 12. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBachelor programme / field:
Dramatická umění / Produkce
Theses on a related topic
-
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Genderové rozdíly v budování identity na základě zdravého životního stylu
Natálie Klouzková -
Role liturgie a liturgických textů v procesu budování identity a vzájemné diference reformních českých křesťanů v letech 1916-1924
Vít Marša -
Role českých škol zahraničí v procesu vytváření kulturní identity žáků
Lenka Venterová -
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
Josef Cach -
Branding management ve firmě Apple
Lukáš Hromada