Jakub Rálek

Bachelor's thesis

Firemní identita kulturních institucí

Corporate identity of cultural institutions

Anotácia:
Tato práce zkoumá problematiku vztahu a aplikace firemní identity v kulturním prostředí. Rozebírá klíčové pojmy grafický design, firemní image, firemní kultura, firemní komunikace, firemní produkt, cílová skupina, symbol, brand, vize, mise a další. Je rozdělena do tří částí – první část obsahujícící definice, druhá část obsahující rozbor případových studií – dvou divadel (Divadla Na zábradlí a Divadla …viac
Abstract:
This thesis researches relationship between corporate identity and cultural environment. It explains and analyses key subjects such as graphic design, corporate image, corporate culture, corporate communication, corporate product, target group, symbol, brand, vision, mission etc. It is divided into three parts – first part contains definitions, second part contains analysis of two key studies – Na …viac
 

Kľúčové slová

brand

Kľúčové slová

vizuální styl

Kľúčové slová

cílová skupina

Kľúčové slová

proces budování identity

Kľúčové slová

produktový management

Kľúčové slová

obchodní značky

Kľúčové slová

marketing

Kľúčové slová

marketing kultury

Kľúčové slová

kultura organizace

Kľúčové slová

identita organizace
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
  • Vedúci: Jiří SULŽENKO
  • Oponent: Doubravka SVOBODOVÁ

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 12. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna