Komparace podpory žáků se SPU v České Republice a ve Švédsku – Terezie KUCHAŘOVÁ
Terezie KUCHAŘOVÁ
Bakalářská práce
Komparace podpory žáků se SPU v České Republice a ve Švédsku
Comparison of support for students with specific learning disabilities in the Czech Republic and Sweden
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje systému podpory žáků se specifickými poruchami učení v České republice a ve Švédsku. Jednotlivé poznatky z vybraných oblastí souvisejících s podporou žáků se specifickými poruchami učení, kterými jsou legislativní zabezpečení, systém poskytování podpory, kompenzační a reedukační metody a systém pregraduálního vzdělávání studentů v oblasti speciální pedagogiky, byly v rámci …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the system of support for pupils with specific learning disabilities in the Czech Republic and Sweden. The information from selected areas related to the support for pupils with specific learning disabilities like legislation, support system, methods of compensation and reeducation, undergraduated studies of special education was compared within the selected countries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2021
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUCHAŘOVÁ, Terezie. Komparace podpory žáků se SPU v České Republice a ve Švédsku. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ