Politická participace skrze sociální média – Adam Kolář
Adam Kolář
Bakalářská práce
Politická participace skrze sociální média
Political participation through social media
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tím, jak sociální média ovlivňují politickou angažo-vanost mladých lidí (18-30 let) v České republice, zejména během prezidentských voleb v roce 2023. Zjišťuje, zda sociální sítě napomáhají mladým lidem aktivně se zapojit do politiky, a zkoumá, jak se odlišuje politická aktivita mezi skupinami na základě věku, pohlaví a typu vzdělání. Teoretická část práce nabízí literární …víceAbstract:
This bachelor thesis examines how social media influences political engagement among young people (18-30 years old) in the Czech Republic, especially during the 2023 presidential elections. It investigates whether social networks help young people to actively engage in politics and explores how political activity differs between groups based on age, gender and type of education. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94535
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2024
- Vedoucí: Klára Šimůnková
- Oponent: Simona Bažantová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94535
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Between Contestation and Consensus: How Context Matters for Non-electoral Political Participation in Western Democracies
Kateřina Vráblíková -
Political Participation of Women in Rwanda and Post-conflict Rebuilding
Zuzana Miščiková -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Social media campaign
Ivan Komlenović