Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik – Karel Hůsek
Karel Hůsek
Bakalářská práce
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
The Analysis of Google Ads and Seznam Sklik systems, creation of PPC campaign for chosen company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku PPC reklamy. Jejím cílem je zanalyzování platforem Google Ads, Seznam Sklik společně s nastavením kampaní pro vybraný podnik se zaměřením na překladatelské služby. Systémy byly navzájem komparativně porovnány. Prostřednictvím dotazníkového šetření proběhla analýza podniků poptávající překladatelské služby. Zjištěná data byla implementována do reklamních …víceAbstract:
Bachelor thesis is aimed on issue of PPC advertising. Its goal is to analyze Google Ads, Seznam Sklik platforms together with setting campaings for select comapny with specialty to translation services. Both systems compared to each other. Analysis of companies demanding translation services was carried out via survey. Established data was implemented to advertising compaigns. Assessment individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HŮSEK, Karel. \textit{Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/gqkcgg/.
Jak správně citovat práci
Hůsek, Karel. Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová