Analýza komunikace mezi interním HR a dodavatelem personálních nástrojů společností Assessment Systems s.r.o. – Tereza Prokopová
Tereza Prokopová
Bakalářská práce
Analýza komunikace mezi interním HR a dodavatelem personálních nástrojů společností Assessment Systems s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou obchodní komunikace na trhu B2B při akviziční fázi spolupráce. Vychází z poznatků v teoretické části a propojuje je s částí praktickou. Teoretická část se zaměřuje na obecnou komunikaci, obchodní komunikaci a trh B2B. Praktická část se zabývá představením společnosti a kvalitativním šetřením, u kterého využívá metody pozorování. Závěrem bakalářské práce je vyhodnocení …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with analysis of business communication on the B2B market during the acquisition phase of cooperation. It is based on knowledge in the theoretical part and links it to the practical part. The theoretical part focuses on general communication, business communication and the B2B market. The practical part deals with company presentation and qualitative research, which uses observation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/gqm1ux/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2019
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROKOPOVÁ, Tereza. \textit{Analýza komunikace mezi interním HR a dodavatelem personálních nástrojů společností Assessment Systems s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/gqm1ux/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Práce na příbuzné téma
-
As-Salamu 'Alaykum: A Cross-Cultural Analysis of Business and Social Etiquette in the United States of America and the United Arab Emirates
Martin DVOŘÁČEK -
Etiquette of Business Meetings
Veronika POSPÍŠILOVÁ -
A Cross-Cultural Analysis of Business and Social Etiquette in the United Kingdom and the Czech Republic
Adéla HABRNALOVÁ -
Specialities of professional etiquette and business protocol in France
Jana Veselá -
Insight and Understanding of Business Culture in the UK
My Linh TRANOVÁ -
Ruská obchodní etiketa
Nadezhda PLYUTENKO -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Youtubering a jeho využití pro účely aktivní marketingové komunikace
Kateřina Linková